Beautiful Day

3642

I spent my weekend in the garden – where else. 🙂 We were lucky to have 20° C (68° F) weather today and it was just beautiful.

3673

Many more plants found their way into my garden this week. It seems like an addiction, but I cannot leave a garden center without buying something. At least I have the excuse of having plenty of bare spots at the moment.

3713

We fired up the BBQ, had some good food, put up the patio furniture and enjoyed the afternoon. I hope the week continues like this. It is amazing to see how everything changes when I compare photographs each week.

At the end of the afternoon we had some “visitors” passing us from above.

3707

Wishing you a great week!

~~~~~~~~~~~~

Ich habe mein Wochenende im Garten verbracht – wo sonst. 🙂 Wir hatten das Glück 20 ° C (68 ° F) Wetter heute zu haben und es war einfach wunderschön. Viele weitere Pflanzen fanden ihren Weg in meinem Garten in dieser Woche.

3676

Es scheint eine Sucht zu sein, aber ich kann ein Garten-Center nicht verlassen ohne etwas zu kaufen. Zumindest habe ich die Ausrede, dass viele kahle Stellen im Moment bepflanzt werden möchten.

3688

Wir haben den BBQ-Grill angezündet, gut gegessen, die Terrassenmöbel aufgestellt und genossen den Nachmittag. Ich hoffe, dass die Woche weiter so schön bleibt. Es ist erstaunlich zu sehen, wie sich alles ändert, wenn ich von Woche zu Woche Fotos vergleiche.

3692

Am Ende des Nachmittags flog noch ein Heissluftballon über den Garten. Das war doch ein schöner Abschluß.

Wünsch euch eine schöne Woche!