Anticipating warmer days

Schneeglöckchen

I am not a cold weather person. Have I mentioned that before? Yes, some say they need the colder season to prepare for the new garden year. I don’t like snow, cold, freezing rain. Truthfully, I can do without it. 😉

Sempervivum

We were blessed with a little sunshine and bearable temperatures today. I took the opportunity to go outdoors and take some snapshots.

Have a great week!

Helleborus

Helleborus

Ich glaube, ich habe das schon einmal gesagt, dass ich Kälte nicht mag. So mancher GärtnerIn sagt, sie/er brauchen die kältere Saison, um sich auf das neue Gartenjahr einzustellen und um zu planen. Ich brauche keinen Schnee, Kälte, Frost. Ganz ehrlich, den Winter bräuchte ich nicht. 😉

Korallenstrauch

Korallenbeere (Symphoricarpos orbiculatus)

Heute schien endlich die Sonne ein bisschen und die Temperatur war auch erträglich. Die Gelegenheit habe ich für Schnappschüsse genutzt.

Ich wünsch euch eine schöne Woche!